ÎNREGISTRARE 2025

ÎNREGISTRARE

Termen limită de înscriere: 15 aprilie 2025

Tarife de participare:

Discount 25% până la 14 februarie 2025

Discount de 15% în perioada 15 februarie -14 martie 2025

Taxă participare la toate evenimentele, 3 zile – 1495€ + TVA
Taxă participare doar la festivitatea de deschidere alături de sponsori și VIP-uri – 695€ + TVA
Taxă participare o zi ( 23.04 sau 24.04) 495€ + TVA

Pachet corporativ:
– pentru 3 angajați din aceeași companie un discount în plus de 5%
– pentru 5 angajați din aceeași companie un discount în plus de 10%
– pentru 7 angajați din aceeași companie un discount în plus de 15%

Pachetul de participare la o zi de conferință include următoarele beneficii:

– acces la prezentările și sesiunile dintr-o zi
– acces la materiale din prezentări
– badge-uri și materiale de identificare
– coffee breaks
– acces expoziție și degustare de produse
– acces la un conținut exclusiv și valoros privind ultimele trend-uri în agribusiness, producție alimentară, producție de băuturi, retail și HoReCa
– oportunități de a face poze cu speakerii
– networking la cel mai înalt nivel cu antreprenori, autorități locale și centrale, conducători din mediul academic și cercetare, reprezentanți de vârf de instituții europene și internaționale
– oportunități de a-ți crește vizibilitatea și de a face business
– oportunități de networking cu speakerii prezenți la conferințe

Pachetul de participare la toate zilele de conferință include următoarele beneficii:

– acces la toate prezentările și sesiunile din cele 3 zile de forum
– acces la materiale din prezentări
– badge-uri și materiale de identificare
– coffee breaks
– acces expoziție și degustare de produse
– acces la goodie-bags-uri
– acces la un conținut exclusiv și valoros privind ultimele trend-uri în agribusiness, producție alimentară, producție de băuturi, retail și HoReCa
– oportunități de a face poze cu speakerii
– networking la cel mai înalt nivel cu antreprenori, autorități locale și centrale, conducători din mediul academic și cercetare, reprezentanți de vârf de instituții europene și internaționale
– oportunități de a-ți crește vizibilitatea și de a face business
– oportunități de networking cu speakerii prezenți la conferințe

Expunere de produse în spațiul de networking:

Toți participanții își pot expune GRATUIT mostre/produse realizate de companiile pe care le reprezintă, cu condiția de a înscrie minimum doi participanți la conferințele din ziua când doresc să expună. Locurile de expunere se vor ocupa în funcție de ordinea înscrierii și de spațiul expozițional disponibil.

Pentru mai multe detalii legate de expunerea produselor oferite spre degustare și pachetele de parteneriat solicitați o ofertă la adresa de e-mail: contact@foodintelforum.ro

Prețurile sunt exprimate în euro și nu conțin TVA.

Locurile sunt rezervate după confirmarea efectuării plății.

+40 755 135 000

contact@foodintelforum.ro